Czemu warto zbierać informacje na temat surowców spożywczych?

Gdy robi się zakupy spożywcze, niebagatelne znaczenie ma z pewnością świadome podejmowanie decyzji. Nie ulega wątpliwości, że warto rozwijać swoją wiedzę w tym zakresie, gdyż może być ona bardzo pomocna. Dlatego …

Jak najskuteczniej działać w branży stomatologicznej?

Funkcjonujesz od dawna jako stomatolog profesjonalny, cieszący się uznaniem pacjentów? A może wychodzisz z założenia, że wystarczy bazować tylko na zawodowej renomie? Okazuje się, że statystycznie wielu doświadczonych stomatologów uważa, że ma profesjonalny sprzęt, ale jednak w efekcie …

Co gwarantuje wygodniejszą pracę w magazynie?

Magazyn lub zaplecze sklepu to może być miejsce, gdzie praca może być rzeczywiście bardzo intensywna i wymagająca. Przede wszystkim oczywiście zawsze największym problemem będzie przenoszenie różnych obiektów z miejsca na miejsce. W końcu do tego służy magazyn bez względu …

Nowoczesne formy reklamy

Form reklam jest tak wiele, że naprawdę trudno wymienić je wszystkie, by jakiejś nie pominąć. Oczywiście, można podzielić je na te według narzędzi ATL czy BTL jednak my dzisiaj zajmiemy się tymi, które są najnowsze a zarazem najbardziej skuteczne. Chyba takie ujęcie tematu będzie najwłaściwsze, bo przecież chcemy odnosić na rynku reklamowych zamierzone efekty zamiast inwestować w wątpliwej jakości narzędzia.

Pamiętajmy, że wybór form reklamowych będzie wpływał nie tylko na skuteczność przekazu, ale i nasz wizerunek. Chcąc być więc „na czasie” dużo lepszym rozwiązaniem będzie inwestycja w mobile marketing aniżeli korzystanie na przykład w reklamy billboardowej, na którą dzisiaj już nikt praktycznie nie zwraca uwagi.

Nowoczesne formy reklamy to z całą pewnością te, które wykorzystywane są w mobilnych urządzeniach, takich jak smartfony bądź tablety. To już nawet nie tradycyjna reklama internetowa a właśnie ta, która jako nośnik przekazu wykorzystuje sprzęty elektroniczne tego rodzaju.

Reklamy mobilne dają dzisiaj ogrom możliwości. Przede wszystkim docierają do konkretnego grona odbiorców, gdziekolwiek się oni znajdują. Co więcej, do każdej grupy można dobierać najbardziej skuteczne formy reklamy – tekstowe, graficzne, wideo czy w aplikacjach.

Warto też wiedzieć, że urządzenia mobilne pozwalają dzisiaj na wyświetlanie reklam czy witryn identycznych jak w komputerze, urządzenia, takie jak tablet czy smartfon mają w pełni funkcjonalny dostęp do przeglądarek internetowych.

Dodajmy jeszcze, że rynek reklamy mobilnej patrząc globalnie jest w ciągłym rozwoju. Tylko w wielkiej Brytanii wydatki na reklamę tego rodzaju stanowią średnio 40% całego budżetu reklamowego firm. Biorąc pod uwagę Polskę wyraźnie widać, iż trend tej zmierza w podobnym kierunku. Wyliczono, iż przeciętny mieszkaniec naszego kraju spędza prawie trzy godziny każdego dnia na korzystaniu ze smartfona a urządzenie tego rodzaju posiada już 60% z nas. Wiadomo już więc, w jakie formy reklamy z całą pewnością warto inwestować, by odnieść zamierzony sukces.

Author

amadeusz@seofly.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.