Praca specjalisty ds. kadr i płac – jak wygląda naprawdę?

Wszystkie firmy posiadają dział finansowy lub księgowy, a pracownicy działu płac odgrywają zasadniczą rolę w sukcesie organizacji. Rola ta wiąże się z różnymi obowiązkami i możliwościami, z których większość może nie …

Drenaż limfatyczny w odchudzaniu

Wiele kobiet walczy ze zbędnymi kilogramami jednak dieta czy też ćwiczenia nie zawsze pomagają, bądź też brakuje nam determinacji aby w taki sposób pozbyć się nadwagi. W takiej sytuacji wiele kobiet …

Czemu warto zbierać informacje na temat surowców spożywczych?

Gdy robi się zakupy spożywcze, niebagatelne znaczenie ma z pewnością świadome podejmowanie decyzji. Nie ulega wątpliwości, że warto rozwijać swoją wiedzę w tym zakresie, gdyż może być ona bardzo pomocna. Dlatego …

Nowoczesne formy reklamy

Form reklam jest tak wiele, że naprawdę trudno wymienić je wszystkie, by jakiejś nie pominąć. Oczywiście, można podzielić je na te według narzędzi ATL czy BTL jednak my dzisiaj zajmiemy się tymi, które są najnowsze a zarazem najbardziej skuteczne. Chyba takie ujęcie tematu będzie najwłaściwsze, bo przecież chcemy odnosić na rynku reklamowych zamierzone efekty zamiast inwestować w wątpliwej jakości narzędzia.

Pamiętajmy, że wybór form reklamowych będzie wpływał nie tylko na skuteczność przekazu, ale i nasz wizerunek. Chcąc być więc „na czasie” dużo lepszym rozwiązaniem będzie inwestycja w mobile marketing aniżeli korzystanie na przykład w reklamy billboardowej, na którą dzisiaj już nikt praktycznie nie zwraca uwagi.

Nowoczesne formy reklamy to z całą pewnością te, które wykorzystywane są w mobilnych urządzeniach, takich jak smartfony bądź tablety. To już nawet nie tradycyjna reklama internetowa a właśnie ta, która jako nośnik przekazu wykorzystuje sprzęty elektroniczne tego rodzaju.

Reklamy mobilne dają dzisiaj ogrom możliwości. Przede wszystkim docierają do konkretnego grona odbiorców, gdziekolwiek się oni znajdują. Co więcej, do każdej grupy można dobierać najbardziej skuteczne formy reklamy – tekstowe, graficzne, wideo czy w aplikacjach.

Warto też wiedzieć, że urządzenia mobilne pozwalają dzisiaj na wyświetlanie reklam czy witryn identycznych jak w komputerze, urządzenia, takie jak tablet czy smartfon mają w pełni funkcjonalny dostęp do przeglądarek internetowych.

Dodajmy jeszcze, że rynek reklamy mobilnej patrząc globalnie jest w ciągłym rozwoju. Tylko w wielkiej Brytanii wydatki na reklamę tego rodzaju stanowią średnio 40% całego budżetu reklamowego firm. Biorąc pod uwagę Polskę wyraźnie widać, iż trend tej zmierza w podobnym kierunku. Wyliczono, iż przeciętny mieszkaniec naszego kraju spędza prawie trzy godziny każdego dnia na korzystaniu ze smartfona a urządzenie tego rodzaju posiada już 60% z nas. Wiadomo już więc, w jakie formy reklamy z całą pewnością warto inwestować, by odnieść zamierzony sukces.

Author

amadeusz@seofly.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.