Praca specjalisty ds. kadr i płac – jak wygląda naprawdę?

Wszystkie firmy posiadają dział finansowy lub księgowy, a pracownicy działu płac odgrywają zasadniczą rolę w sukcesie organizacji. Rola ta wiąże się z różnymi obowiązkami i możliwościami, z których większość może nie …

Drenaż limfatyczny w odchudzaniu

Wiele kobiet walczy ze zbędnymi kilogramami jednak dieta czy też ćwiczenia nie zawsze pomagają, bądź też brakuje nam determinacji aby w taki sposób pozbyć się nadwagi. W takiej sytuacji wiele kobiet …

Czemu warto zbierać informacje na temat surowców spożywczych?

Gdy robi się zakupy spożywcze, niebagatelne znaczenie ma z pewnością świadome podejmowanie decyzji. Nie ulega wątpliwości, że warto rozwijać swoją wiedzę w tym zakresie, gdyż może być ona bardzo pomocna. Dlatego …

Reklama mobilna w Polsce

Jeszcze do niedawna to właśnie reklama mobilna, czyli taka, która swoją ekspozycję miała na urządzeniach ruchomych okazywała się być tą najbardziej skuteczną, oczywiście patrząc na typ reklam z zakresu BTL. Nośniki, jakimi były samochody, przyczepy, autobusy czy nawet tramwaje były doskonałym narzędziem, by przekaz reklamowy trafiał do szerokiego grona odbiorców i to w różnych zakątkach miasta czy całego kraju.

Dzisiaj jednak reklama zewnętrzna tego rodzaju zostaje znacznie wypierana na rzecz urządzeń mobilnych. Te dwa rodzaje reklam mogą być mylące jednak należy zaznaczyć, że reklama mobilna od przekazu w urządzeniach mobilnych znacznie się różni. Ten drugi typ to nie przekaz reklamowy na nośniku zewnętrznym, ruchomym a taki, który sprawdza się dzisiaj w urządzeniach elektronicznych.

O mobile marketingu możemy mówić dokładnie, jeśli weźmiemy pod uwagę reklamy w aplikacjach telefonicznych, smartfonowych czy na tablecie. Co ciekawe, urządzenia tego rodzaju mają jedną, ogromną zaletę – można na nich wyświetlać reklamy identyczne jak te w komputerach. Urządzenia mobilne wyposażone są dzisiaj w przeglądarki internetowe o pełnej funkcjonalności. Dzięki temu można swobodnie korzystać z witryn mobilnych. Co więcej, można ściągać aplikacje (najczęściej darmowe).

Warto wiedzieć, że reklama mobilna patrząc na urządzenia elektroniczne rozwija się dzisiaj w Polsce w błyskawicznym tempie. Reklamy można wyświetlać w rozmaitych formatach, co więcej, można dostosować przekaz idealnie do preferencji czy potrzeb użytkownika, przez co jest ona jeszcze bardziej skuteczna.

A na koniec przedstawiamy jeszcze kilka ciekawostek. O ile reklama mobilna w postaci nośników zewnętrznych, ruchomych była względnie tania to nigdy rynek ten nie rozrastał się w tak szybkim tempie i nie posiadał takiego potencjału. Warto zauważyć natomiast, że reklama w urządzeniach mobilnych radzi sobie doskonale. Według najnowszych wyliczeń, podobno globalny rynek reklamy w smartfonach czy tabletach (ogólnie rzecz ujmując w urządzeniach mobilnych) już niedługo ma przekroczyć wartość 100 miliardów dolarów! Co ciekawe, już w przyszłym roku ma być aż o 430% większy aniżeli jeszcze 3 lata temu!

 

 

Author

amadeusz@seofly.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.