Wydawać by się mogło, iż czasy papierowych wizytówek bezpowrotnie mijają a już na pewno mało skuteczne stają się foldery czy ulotki informujące o działalności firmy. Dziś na rynek wkracza film promocyjny, który każda renomowana firma stara się montować i prezentować swoim potencjalnym klientom czy biznesowym partnerom.
Film reklamowy to krótka prezentacja działalności firmy – zawiera najczęściej krótkie hasło reklamowe i przedstawia główne zagadnienia związane z czynnościami, jakimi zajmują się jej pracownicy. Film tego rodzaju zawsze kręcony i montowany jest przez profesjonalne firmy bowiem wszystkim zależy, by tego rodzaju wizytówka była stworzona w najlepszej jakości i kreowała pożądany wizerunek.
Gdzie prezentuje się film promocyjny firmy? Ten niezbędny jest na wszelkiego rodzaju konferencjach, targach, szkoleniach, sympozjach czy innych sytuacjach publicznych, w których firma bierze udział. Co więcej, tego rodzaju klip może wyświetlać się w reprezentacyjnej części siedziby firmy tak, by każda osoba ją odwiedzająca miała możliwość zapoznać się z informacjami w nim zawartymi.
Co powinno być zawarte w filmie promocyjnym firmy? Z całą pewnością pozytywne informacje na jej temat, najważniejsze osiągnięcia czy aspekty związane z działalnością a już na pewno nazwa firmy oraz dane teleadresowe i kontaktowe.
Klimat całości powinien nawiązywać to wizerunku jaki tworzy czy chciałoby wytworzyć przedsiębiorstwo zarówno na rynku klientów, konkurencji jak i biznesowych partnerów.